Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Steven P Stanbrook. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Steven P Stanbrook har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
Director | 125 025 | |
US:GPI / Group 1 Automotive, Inc. | Director | 9 392 |
US:PRMW / Primo Water Corporation | Director | 0 |
US:CQB / Chiquita Brands International Inc | Director | 0 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Steven P Stanbrook. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp GPI / Group 1 Automotive, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020-06-15 | GPI | STANBROOK STEVEN P | 1 500 | 65,8840 | 1 500 | 65,8840 | 98 826 | 325 | 174.9 | 163 524 | 165,47 |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel GPI / Group 1 Automotive, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Steven P Stanbrook som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-08-14 |
|
4 | PRMB |
Primo Brands Corp
Class A Common Stock |
P - Purchase | 12 400 | 125 025 | 11,01 | 24,04 | 298 105 | 3 005 689 | |
2025-07-02 |
|
4 | PRMB |
Primo Brands Corp
Class A Common Stock |
A - Award | 1 519 | 112 625 | 1,37 | 29,62 | 44 993 | 3 335 952 | |
2025-05-02 |
|
4 | PRMB |
Primo Brands Corp
Class A Common Stock |
A - Award | 5 317 | 111 106 | 5,03 | ||||
2025-04-02 |
|
4 | PRMB |
Primo Brands Corp
Class A Common Stock |
A - Award | 1 267 | 105 789 | 1,21 | ||||
2025-01-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 533 | 9 392 | 6,02 | ||||
2024-11-13 | 3 | PRMB |
Primo Brands Corp
Class A Common Stock |
103 735 | ||||||||
2024-11-13 |
|
4 | PRMB |
Primo Brands Corp
Class A Common Stock |
A - Award | 787 | 104 522 | 0,76 | 24,21 | 19 053 | 2 530 478 | |
2024-11-12 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
D - Sale to Issuer | −103 735 | 0 | −100,00 | ||||
2024-05-10 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
A - Award | 6 713 | 103 735 | 6,92 | 20,11 | 134 998 | 2 086 111 | |
2024-01-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 739 | 8 859 | 9,10 | ||||
2023-06-02 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
A - Award | 10 489 | 97 022 | 12,12 | 12,87 | 134 993 | 1 248 673 | |
2023-01-05 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 1 102 | 8 120 | 15,70 | ||||
2022-09-08 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
P - Purchase | 13 358 | 86 533 | 18,25 | 13,08 | 174 789 | 1 132 284 | |
2022-05-17 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
A - Award | 9 560 | 73 175 | 15,03 | 14,12 | 134 987 | 1 033 231 | |
2022-03-02 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
P - Purchase | 17 000 | 63 615 | 36,47 | 14,57 | 247 739 | 927 055 | |
2022-03-02 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
P - Purchase | 3 362 | 46 615 | 7,77 | 14,37 | 48 311 | 669 844 | |
2022-01-05 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 1 030 | 7 018 | 17,20 | ||||
2021-05-11 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
A - Award | 7 092 | 43 253 | 19,61 | 16,92 | 119 997 | 731 841 | |
2021-01-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 1 576 | 5 988 | 35,72 | ||||
2020-06-16 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
P - Purchase | 1 500 | 4 412 | 51,51 | 65,88 | 98 826 | 290 680 | |
2020-05-12 |
|
4 | PRMW |
Primo Water Corp /CN/
Common Shares |
A - Award | 10 610 | 36 161 | 41,52 | 11,31 | 119 999 | 408 981 | |
2020-01-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 1 994 | 2 912 | 217,21 | ||||
2019-08-15 | 3 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
0 | ||||||||
2019-08-15 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 918 | 918 | |||||
2019-05-06 |
|
4 | COT |
COTT CORP /CN/
Common Shares |
A - Award | 3 695 | 25 551 | 16,91 | 15,44 | 57 051 | 394 507 | |
2019-05-06 |
|
4 | COT |
COTT CORP /CN/
Common Shares |
A - Award | 8 356 | 21 856 | 61,90 | 14,24 | 118 989 | 311 229 | |
2019-02-28 |
|
4 | COT |
COTT CORP /CN/
Common Shares |
P - Purchase | 13 500 | 13 500 | 14,77 | 199 395 | 199 395 | ||
2018-11-07 | 3 | COT |
COTT CORP /CN/
Common Shares |
0 | ||||||||
2015-01-07 |
|
4 | CQB |
CHIQUITA BRANDS INTERNATIONAL INC
Common Stock |
U - Other | −111 985 | 0 | −100,00 | 14,50 | −1 623 782 | ||
2014-03-05 |
|
4 | CQB |
CHIQUITA BRANDS INTERNATIONAL INC
Common Stock |
A - Award | 8 774 | 111 985 | 8,50 | ||||
2013-03-15 |
|
4 | CQB |
CHIQUITA BRANDS INTERNATIONAL INC
Common Stock |
A - Award | 13 842 | 103 211 | 15,49 | ||||
2012-02-27 |
|
4 | CQB |
CHIQUITA BRANDS INTERNATIONAL INC
Common Stock |
A - Award | 9 496 | 89 369 | 11,89 |