Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for John C Rickel. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at John C Rickel har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:RMBL / RumbleOn, Inc. | Director | 61 728 |
US:USX / U.S. Xpress Enterprises Inc - Class A | Director | 0 |
US:GPI / Group 1 Automotive, Inc. | SVP & CFO | 93 594 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av John C Rickel. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp GPI / Group 1 Automotive, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel GPI / Group 1 Automotive, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internkjøp RDNW / RideNow Group, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel RDNW / RideNow Group, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av John C Rickel som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-06-06 |
|
4 | RMBL |
RumbleOn, Inc.
Class B Common Stock |
A - Award | 61 728 | 61 728 | |||||
2023-07-05 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
D - Sale to Issuer | −132 634 | 0 | −100,00 | 6,15 | −815 699 | ||
2023-07-05 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 16 667 | 132 634 | 14,37 | ||||
2023-05-17 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
G - Gift | −25 000 | 115 967 | −17,73 | ||||
2022-06-17 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 6 843 | 140 967 | 5,10 | ||||
2022-05-26 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 16 667 | 16 667 | |||||
2022-05-11 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 15 000 | 134 124 | 12,59 | 2,75 | 41 250 | 368 841 | |
2022-05-11 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 119 124 | 9,16 | 2,80 | 28 000 | 333 547 | |
2022-02-16 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 30 000 | 109 124 | 37,92 | 3,68 | 110 472 | 401 838 | |
2021-11-12 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 79 124 | 6,75 | 8,25 | 41 250 | 652 773 | |
2021-06-17 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −12 270 | 0 | −100,00 | ||||
2021-06-17 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 12 270 | 74 124 | 19,84 | ||||
2021-05-28 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 6 843 | 6 843 | |||||
2020-10-29 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 61 854 | 19,28 | 6,50 | 65 000 | 402 051 | |
2020-05-29 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 12 270 | 12 270 | |||||
2020-05-12 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −10 152 | 0 | −100,00 | ||||
2020-05-12 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 10 152 | 51 854 | 24,34 | ||||
2020-03-02 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −849 | 93 594 | −0,90 | 83,69 | −71 053 | 7 832 887 | |
2020-02-26 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 136 | 94 443 | −1,19 | 102,23 | −116 133 | 9 654 914 | |
2020-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 811 | 95 579 | −1,86 | 106,77 | −193 360 | 10 204 976 | |
2020-02-18 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 7 633 | 97 390 | 8,50 | 98,26 | 749 980 | 9 569 061 | |
2020-02-18 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −715 | 89 757 | −0,79 | 98,26 | −70 256 | 8 819 529 | |
2019-12-09 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −15 000 | 90 472 | −14,22 | 100,96 | −1 514 400 | 9 134 059 | |
2019-10-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −12 740 | 115 472 | −9,94 | 104,29 | −1 328 655 | 12 042 581 | |
2019-10-30 |
|
4/A | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 105 472 | −8,66 | 104,00 | −1 040 000 | 10 969 094 | |
2019-10-30 |
|
4/A | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −12 740 | 115 472 | −9,94 | 104,29 | −1 328 655 | 12 042 581 | |
2019-09-24 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 128 212 | −7,24 | 88,22 | −882 220 | 11 311 125 | |
2019-08-27 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 41 702 | 31,54 | 3,42 | 34 167 | 142 483 | |
2019-08-22 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 31 702 | 46,08 | 3,83 | 38 287 | 121 377 | |
2019-05-15 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 2 500 | 21 702 | 13,02 | 5,75 | 14 375 | 124 786 | |
2019-05-13 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 10 152 | 10 152 | |||||
2019-05-13 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −4 202 | 0 | −100,00 | ||||
2019-05-13 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 4 202 | 19 202 | 28,01 | ||||
2019-05-09 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 15 000 | 50,00 | 5,98 | 29 918 | 89 752 | |
2019-03-07 |
|
4/A | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 0 | 0 | |||||
2019-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 697 | 137 751 | −1,22 | 62,20 | −105 553 | 8 568 132 | |
2019-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 220 | 139 448 | −0,87 | 63,52 | −77 494 | 8 857 757 | |
2019-02-25 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 003 | 140 668 | −0,71 | 62,72 | −62 908 | 8 822 717 | |
2019-02-25 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 6 383 | 6 383 | |||||
2019-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 11 696 | 141 671 | 9,00 | 61,56 | 720 006 | 8 721 286 | |
2019-02-19 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −703 | 129 975 | −0,54 | 60,71 | −42 679 | 7 890 802 | |
2018-11-14 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 10 000 | 100,00 | 7,50 | 37 500 | 75 000 | |
2018-11-08 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 5 000 | 7,49 | 37 434 | 37 434 | ||
2018-08-23 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 4 202 | 4 202 | |||||
2018-02-28 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 181 | 130 334 | −0,90 | 74,33 | −87 784 | 9 687 692 | |
2018-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −2 020 | 131 515 | −1,51 | 75,06 | −151 621 | 9 871 481 | |
2018-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 11 500 | 133 535 | 9,42 | 76,00 | 873 942 | 10 147 957 | |
2018-02-20 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 435 | 122 035 | −1,16 | 76,36 | −109 577 | 9 318 557 | |
2017-12-08 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 123 470 | −7,49 | 81,00 | −810 000 | 10 001 033 | |
2017-12-05 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
G - Gift | −3 650 | 133 470 | −2,66 | ||||
2017-10-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −20 000 | 137 120 | −12,73 | 80,00 | −1 600 032 | 10 969 782 | |
2017-09-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 157 077 | −5,99 | 66,99 | −669 939 | 10 523 228 | |
2017-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 166 776 | −0,75 | 78,56 | −98 907 | 13 101 905 | |
2017-03-02 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 10 780 | 168 035 | 6,86 | 78,46 | 845 799 | 13 184 009 | |
2017-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 157 255 | −0,79 | 79,36 | −99 914 | 12 479 739 | |
2017-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 301 | 158 514 | −0,81 | 79,76 | −103 768 | 12 643 059 | |
2017-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 824 | 159 815 | −1,13 | 79,76 | −145 482 | 12 746 827 | |
2016-11-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −5 000 | 161 639 | −3,00 | 64,31 | −321 550 | 10 394 990 | |
2016-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 175 | 166 304 | −0,70 | 58,00 | −68 150 | 9 645 625 | |
2016-03-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 167 479 | −0,75 | 56,43 | −71 045 | 9 450 833 | |
2016-02-29 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 168 738 | −0,74 | 55,59 | −69 988 | 9 380 139 | |
2016-02-26 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 742 | 169 997 | −1,01 | 55,48 | −96 646 | 9 431 427 | |
2016-02-19 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 14 430 | 171 739 | 9,17 | ||||
2015-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 007 | 157 309 | −0,64 | 84,86 | −85 454 | 13 349 232 | |
2015-07-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −9 180 | 158 316 | −5,48 | 96,00 | −881 280 | 15 198 325 | |
2015-07-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −100 | 167 496 | −0,06 | 96,00 | −9 600 | 16 079 605 | |
2015-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 175 | 167 315 | −0,70 | 76,44 | −89 817 | 12 789 553 | |
2015-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 168 490 | −0,74 | 80,82 | −101 752 | 13 617 355 | |
2015-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 902 | 169 749 | −1,11 | 82,14 | −156 230 | 13 943 176 | |
2015-02-26 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 14 430 | 171 651 | 9,18 | ||||
2014-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −2 098 | 157 221 | −1,32 | 86,86 | −182 232 | 13 656 209 | |
2014-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 007 | 159 319 | −0,63 | 86,72 | −87 327 | 13 816 137 | |
2014-10-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −6 357 | 160 326 | −3,81 | 84,00 | −533 988 | 13 467 377 | |
2014-10-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −9 643 | 166 683 | −5,47 | 82,32 | −793 812 | 13 721 338 | |
2014-03-13 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 112 | 175 969 | −0,63 | 67,84 | −75 438 | 11 937 770 | |
2014-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −766 | 177 081 | −0,43 | 68,49 | −52 463 | 12 128 311 | |
2014-03-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 641 | 177 847 | −0,91 | 67,09 | −110 095 | 11 931 788 | |
2014-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 15 500 | 179 488 | 9,45 | ||||
2013-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −2 098 | 163 988 | −1,26 | 63,86 | −133 978 | 10 472 305 | |
2013-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 007 | 166 086 | −0,60 | 63,66 | −64 106 | 10 573 066 | |
2013-11-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −5 034 | 167 093 | −2,92 | 64,92 | −326 807 | 10 847 709 | |
2013-05-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −5 000 | 172 127 | −2,82 | 65,25 | −326 250 | 11 231 319 | |
2013-03-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 678 | 176 729 | −0,94 | 61,12 | −102 559 | 10 801 678 | |
2013-03-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 534 | 178 407 | −0,85 | 61,41 | −94 203 | 10 955 975 | |
2013-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 15 000 | 179 941 | 9,09 | ||||
2012-11-13 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −3 573 | 164 941 | −2,12 | 59,54 | −212 736 | 9 820 588 | |
2012-11-09 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 094 | 168 514 | −0,65 | 63,35 | −69 305 | 10 675 363 | |
2012-11-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −4 262 | 169 608 | −2,45 | 64,08 | −273 109 | 10 868 482 | |
2012-04-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −2 500 | 173 373 | −1,42 | 59,00 | −147 500 | 10 228 978 |
2012-04-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −2 500 | 175 873 | −1,40 | 58,00 | −145 000 | 10 200 606 |
2012-03-28 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −2 500 | 178 373 | −1,38 | 57,00 | −142 500 | 10 167 233 |
2012-03-16 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −2 355 | 180 873 | −1,29 | 56,00 | −131 880 | 10 128 861 |
2012-03-16 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −145 | 183 228 | −0,08 | 56,00 | −8 120 | 10 260 741 |
2012-03-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 058 | 183 373 | −0,57 | 54,58 | −57 746 | 10 008 472 | |
2012-03-07 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −662 | 184 431 | −0,36 | 54,83 | −36 297 | 10 112 325 | |
2012-03-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 15 000 | 185 093 | 8,82 | ||||
2012-03-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −5 000 | 170 093 | −2,86 |