Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for James R Jr Ray. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at James R Jr Ray har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc. | Director | 1 070 970 |
US:SPR / Spirit AeroSystems Holdings, Inc. | Director | 7 414 |
US:LESL / Leslie's, Inc. | Director | 9 811 |
US:RRD / R.R. Donnelley & Sons Co. | Director | 0 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av James R Jr Ray. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-12-31 | CVGI | Ray James R Jr | 32 455 | 2,4300 | 32 455 | 2,4300 | 78 866 | 111 | 0.8333 | −51 820 | −65,71 |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internkjøp LESL / Leslie's, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel LESL / Leslie's, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internkjøp SPR / Spirit AeroSystems Holdings, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel SPR / Spirit AeroSystems Holdings, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av James R Jr Ray som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-06-12 |
|
4 | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
A - Award | 805 031 | 1 070 970 | 302,71 | ||||
2025-05-30 |
|
4 | SPR |
Spirit AeroSystems Holdings, Inc.
Class A Common Stock |
A - Award | 7 414 | 7 414 | |||||
2025-02-13 |
|
4/A | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
S - Sale | −32 455 | 265 939 | −10,88 | 2,43 | −78 866 | 646 232 | |
2025-02-13 |
|
4/A | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
F - Taxes | 0 | 265 939 | 0,00 | ||||
2025-01-02 |
|
4 | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
F - Taxes | −33 179 | 265 215 | −11,12 | 2,48 | −82 284 | 657 733 | |
2023-12-20 |
|
4 | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
A - Award | 217 096 | 298 394 | 267,04 | ||||
2023-05-15 |
|
4 | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
A - Award | 13 716 | 81 298 | 20,30 | ||||
2023-03-16 |
|
4 | LESL |
Leslie's, Inc.
Common Stock, par value $0.001 per share |
M - Exercise | 4 632 | 9 811 | 89,44 | ||||
2022-08-15 |
|
4 | LESL |
Leslie's, Inc.
Common Stock, par value $0.001 per share |
M - Exercise | 5 179 | 5 179 | |||||
2022-05-23 |
|
4 | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
A - Award | 15 919 | 67 582 | 30,81 | ||||
2022-05-11 |
|
4 | SPR |
Spirit AeroSystems Holdings, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 4 775 | 5 625 | 561,76 | ||||
2022-05-11 |
|
4 | SPR |
Spirit AeroSystems Holdings, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 850 | 850 | |||||
2022-02-28 |
|
4 | RRD |
RR Donnelley & Sons Co
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −30 466 | 0 | −100,00 | 10,85 | −330 556 | ||
2022-02-17 | 3 | SPR |
Spirit AeroSystems Holdings, Inc.
Class A Common Stock |
0 | ||||||||
2021-08-17 |
|
4 | LESL |
Leslie's, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 5 179 | 5 179 | |||||
2021-06-03 |
|
4/A | RRD |
RR Donnelley & Sons Co
Common Stock |
A - Award | 30 466 | 30 466 | 5,64 | 171 828 | 171 828 | ||
2021-05-27 |
|
4 | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
A - Award | 9 507 | 51 663 | 22,55 | ||||
2021-05-24 |
|
4 | RRD |
RR Donnelley & Sons Co
Common Stock |
A - Award | 30 466 | 30 466 | 5,64 | 171 828 | 171 828 | ||
2021-05-20 | 3 | RRD |
RR Donnelley & Sons Co
No Securities Owned |
0 | ||||||||
2020-06-15 |
|
4 | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
A - Award | 36 981 | 42 156 | 714,61 | ||||
2020-04-07 |
|
4 | CVGI |
Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value |
A - Award | 5 175 | 5 175 |