Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Jeffrey Osher. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Jeffrey Osher har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:BEEP / Mobile Infrastructure Corporation | Director, 10% Owner | 145 061 |
Director, 10% Owner | 0 | |
US:GDOT / Green Dot Corporation | Director | 18 637 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Jeffrey Osher. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp BEEP / Mobile Infrastructure Corporation - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i BEEP / Mobile Infrastructure Corporation. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel BEEP / Mobile Infrastructure Corporation - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i BEEP / Mobile Infrastructure Corporation. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internkjøp GDOT / Green Dot Corporation - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i BEEP / Mobile Infrastructure Corporation. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel GDOT / Green Dot Corporation - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i BEEP / Mobile Infrastructure Corporation. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Jeffrey Osher som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-06-23 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
A - Award | 13 869 | 145 061 | 10,57 | ||||
2025-01-13 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
M - Exercise | 36 192 | 131 192 | 38,10 | ||||
2024-11-25 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 445 541 | 445 541 | |||||
2024-10-07 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 7 997 842 | 17 801 980 | 81,58 | ||||
2024-09-13 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
A - Award | 334 000 | 4 340 457 | 8,34 | ||||
2024-09-13 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
A - Award | 166 000 | 2 154 091 | 8,35 | ||||
2024-07-29 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
J - Other | −3 937 246 | 0 | −100,00 | ||||
2024-06-17 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 5 983 | 95 000 | 6,72 | 3,30 | 19 750 | 313 595 | |
2024-06-06 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 6 607 | 89 017 | 8,02 | 3,40 | 22 464 | 302 658 | |
2024-06-04 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 1 225 | 82 410 | 1,51 | 3,38 | 4 140 | 278 546 | |
2024-06-04 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 7 305 | 81 185 | 9,89 | 3,38 | 24 691 | 274 405 | |
2024-05-31 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 6 706 | 73 880 | 9,98 | 3,38 | 22 666 | 249 714 | |
2024-05-31 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 15 223 | 67 174 | 29,30 | 3,40 | 51 758 | 228 392 | |
2024-05-29 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 16 951 | 51 951 | 48,43 | 3,39 | 57 464 | 176 114 | |
2024-01-02 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 4 006 457 | 4 006 457 | 3,67 | 14 703 697 | 14 703 697 | ||
2024-01-02 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 1 988 091 | 1 988 091 | 3,67 | 7 296 294 | 7 296 294 | ||
2024-01-02 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 5 994 550 | 5 994 550 | 3,67 | 21 999 998 | 21 999 998 | ||
2023-12-18 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 24 587 | 35 000 | 236,12 | 4,95 | 121 706 | 173 250 | |
2023-12-18 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 10 413 | 10 413 | 5,19 | 54 043 | 54 043 | ||
2023-08-28 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
A - Award | 3 937 246 | 3 937 246 | |||||
2023-08-25 |
|
4 | NONE |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −2 624 831 | 0 | −100,00 | ||||
2023-05-30 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 7 126 | 18 637 | 61,91 | ||||
2022-06-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 4 220 | 11 511 | 57,88 | ||||
2021-11-26 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −635 000 | 0 | −100,00 | 38,22 | −24 269 700 | ||
2021-11-26 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −25 365 | 255 625 | −9,03 | 38,22 | −969 450 | 9 769 988 | |
2021-11-26 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −9 635 | 94 375 | −9,26 | 38,22 | −368 250 | 3 607 012 | |
2021-11-09 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 22 424 | 2 624 831 | 0,86 | 11,75 | 263 482 | 30 841 764 | |
2021-11-09 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 878 082 | 2 602 407 | 50,92 | 11,75 | 10 317 464 | 30 578 282 | |
2021-11-09 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 22 424 | 2 624 831 | 0,86 | 11,75 | 263 482 | 30 841 764 | |
2021-11-09 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 878 082 | 2 602 407 | 50,92 | 11,75 | 10 317 464 | 30 578 282 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-06-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 3 107 | 7 291 | 74,26 | ||||
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −19 305 | 635 000 | −2,95 | 44,33 | −855 791 | 28 149 550 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −38 675 | 654 305 | −5,58 | 46,24 | −1 788 332 | 30 255 063 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −3 653 | 280 990 | −1,28 | 44,33 | −161 937 | 12 456 287 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −7 317 | 284 643 | −2,51 | 46,24 | −338 338 | 13 161 892 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −1 342 | 104 010 | −1,27 | 44,33 | −59 491 | 4 610 763 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −2 688 | 105 352 | −2,49 | 46,24 | −124 293 | 4 871 476 | |
2021-03-05 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −500 | 692 980 | −0,07 | 46,40 | −23 200 | 32 154 272 | |
2021-03-05 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −11 543 | 693 480 | −1,64 | 45,73 | −527 861 | 31 712 840 | |
2021-03-05 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −7 957 | 705 023 | −1,12 | 44,96 | −357 747 | 31 697 834 | |
2021-03-05 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −2 526 | 712 980 | −0,35 | 47,74 | −120 591 | 34 037 665 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −4 336 | 715 506 | −0,60 | 47,66 | −206 649 | 34 100 300 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −132 666 | 719 842 | −15,56 | 49,04 | −6 505 941 | 35 301 052 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −12 406 | 291 960 | −4,08 | 49,08 | −608 886 | 14 329 397 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −4 710 | 108 040 | −4,18 | 49,08 | −231 167 | 5 302 603 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −28 685 | 852 508 | −3,26 | 47,63 | −1 366 267 | 40 604 956 | |
2021-03-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −33 800 | 881 193 | −3,69 | 50,78 | −1 716 394 | 44 747 774 | |
2021-03-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −12 223 | 914 993 | −1,32 | 49,54 | −605 469 | 45 324 361 | |
2021-03-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −7 253 | 304 366 | −2,33 | 51,18 | −371 209 | 15 577 452 | |
2021-03-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −2 747 | 112 750 | −2,38 | 51,18 | −140 591 | 5 770 545 | |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −6 750 | 927 216 | −0,72 | 61,04 | −412 020 | 56 597 265 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −4 923 | 311 619 | −1,56 | 61,04 | −300 500 | 19 021 224 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −1 827 | 115 497 | −1,56 | 61,04 | −111 520 | 7 049 937 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −16 034 | 933 966 | −1,69 | 61,20 | −981 281 | 57 158 719 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −11 698 | 316 542 | −3,56 | 61,20 | −715 918 | 19 372 370 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −4 336 | 117 324 | −3,56 | 61,20 | −265 363 | 7 180 229 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −115 000 | 950 000 | −10,80 | 59,81 | −6 878 150 | 56 819 500 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −18 455 | 328 240 | −5,32 | 59,81 | −1 103 794 | 19 632 034 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −6 535 | 121 660 | −5,10 | 59,81 | −390 858 | 7 276 485 |
2020-12-22 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −911 | 346 695 | −0,26 | 59,02 | −53 767 | 20 461 939 |
2020-12-22 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −319 | 128 195 | −0,25 | 59,02 | −18 827 | 7 566 069 |
2020-12-22 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −5 690 | 347 606 | −1,61 | 59,20 | −336 848 | 20 578 275 |
2020-12-22 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −3 190 | 128 514 | −2,42 | 59,20 | −188 848 | 7 608 029 |
2020-12-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −463 222 | 353 296 | −56,73 | 51,95 | −24 064 383 | 18 353 727 | |
2020-12-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −224 273 | 131 704 | −63,00 | 51,95 | −11 650 982 | 6 842 023 | |
2020-12-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −2 505 | 355 977 | −0,70 | 55,99 | −140 255 | 19 931 152 | |
2020-06-11 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 3 138 | 4 184 | 300,00 | ||||
2020-06-11 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 1 046 | 1 046 | |||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | −90 900 | 0 | −100,00 | ||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | 90 900 | 1 065 000 | 9,33 | 35,00 | 3 181 500 | 37 275 000 | |
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | −35 700 | 90 900 | −28,20 | ||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | 35 700 | 974 100 | 3,80 | 35,00 | 1 249 500 | 34 093 500 | |
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | −200 | 126 600 | −0,16 | ||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | 200 | 938 400 | 0,02 | 35,00 | 7 000 | 32 844 000 | |
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | −4 000 | 126 800 | −3,06 | ||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | 4 000 | 938 200 | 0,43 | 35,00 | 140 000 | 32 837 000 | |
2020-05-28 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 17 183 | 816 518 | 2,15 | 36,76 | 631 647 | 30 015 202 | |
2020-05-28 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 7 817 | 358 482 | 2,23 | 36,76 | 287 353 | 13 177 798 | |
2020-05-28 |
|
4/A | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 17 183 | 816 518 | 2,15 | 36,76 | 631 647 | 30 015 202 | |
2020-05-28 |
|
4/A | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 7 817 | 358 482 | 2,23 | 36,76 | 287 353 | 13 177 798 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 6 423 | 799 335 | 0,81 | 37,10 | 238 293 | 29 655 328 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 2 827 | 350 665 | 0,81 | 37,10 | 104 882 | 13 009 672 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 8 610 | 792 912 | 1,10 | 33,61 | 289 382 | 26 649 772 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 3 829 | 347 838 | 1,11 | 33,61 | 128 693 | 11 690 835 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 811 | 784 302 | 0,10 | 31,60 | 25 628 | 24 783 943 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 2 500 | 344 009 | 0,73 | 31,60 | 79 000 | 10 870 684 | |
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 400 709 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 842 691 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 993 400 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 059 200 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 400 709 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 842 691 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 993 400 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 059 200 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 400 709 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 842 691 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 993 400 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 059 200 |