Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Malcolm F Moore. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Malcolm F Moore har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:RAIL / FreightCar America, Inc. | Director | 147 526 |
US:TWIN / Twin Disc, Incorporated | Executive VP-Operations | 40 955 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Malcolm F Moore. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp RAIL / FreightCar America, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i RAIL / FreightCar America, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019-05-16 | RAIL | MOORE MALCOLM F | 4 000 | 6,3462 | 4 000 | 6,3462 | 25 385 | 0 | 6.3100 | −144 | −0,57 |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel RAIL / FreightCar America, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i RAIL / FreightCar America, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-08-29 | RAIL | MOORE MALCOLM F | 10 000 | 7,2000 | 10 000 | 7,2000 | 72 000 | 222 | 4.4500 | −27 500 | −38,19 |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internkjøp TWIN / Twin Disc, Incorporated - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i RAIL / FreightCar America, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel TWIN / Twin Disc, Incorporated - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i RAIL / FreightCar America, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019-02-21 | TWIN | MOORE MALCOLM F | 3 000 | 18,0000 | 3 000 | 18,0000 | 54 000 | 292 | 9.6000 | −25 200 | −46,67 |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Malcolm F Moore som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-05-15 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 10 460 | 147 526 | 7,63 | 7,17 | 74 998 | 1 057 761 | |
2024-08-30 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 137 066 | −6,80 | 7,20 | −72 000 | 986 875 | |
2024-05-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 20 408 | 147 066 | 16,11 | ||||
2023-05-15 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 23 985 | 126 658 | 23,36 | ||||
2022-05-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −6 995 | 102 673 | −6,38 | ||||
2022-05-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 17 885 | 109 668 | 19,49 | ||||
2021-05-17 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 8 878 | 91 786 | 10,71 | ||||
2020-05-19 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 56 995 | 82 908 | 219,95 | ||||
2019-05-17 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 4 000 | 25 913 | 18,25 | 6,35 | 25 385 | 164 449 | |
2019-05-17 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
F - Taxes | −5 302 | 40 955 | −11,46 | 14,91 | −79 053 | 610 639 | |
2019-05-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 8 703 | 21 913 | 65,88 | ||||
2019-02-25 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
S - Sale | −3 000 | 46 257 | −6,09 | 18,00 | −54 000 | 832 626 | |
2018-08-06 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
F - Taxes | −2 749 | 49 257 | −5,29 | 25,08 | −68 931 | 1 235 119 | |
2018-08-02 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
F - Taxes | −850 | 52 006 | −1,61 | 25,58 | −21 739 | 1 330 053 | |
2018-08-02 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 2 161 | 52 856 | 4,26 | ||||
2018-08-02 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
F - Taxes | −4 393 | 50 695 | −7,97 | 26,19 | −115 053 | 1 327 702 | |
2018-05-14 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Stock Options |
M - Exercise | −1 200 | 0 | −100,00 | ||||
2018-05-14 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Stock Options |
M - Exercise | −1 200 | 0 | −100,00 | ||||
2018-05-14 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
M - Exercise | 1 200 | 55 088 | 2,23 | 14,61 | 17 532 | 804 836 | |
2018-05-14 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
M - Exercise | 1 200 | 53 888 | 2,28 | 10,01 | 12 012 | 539 419 | |
2018-05-14 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 545 | 13 210 | 36,68 | ||||
2017-08-04 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 6 985 | 52 688 | 15,28 | 16,94 | 118 326 | 892 535 | |
2017-05-15 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 170 | 9 665 | 48,81 | ||||
2016-08-01 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 19 386 | 45 703 | 73,66 | 9,74 | 188 820 | 445 147 | |
2016-05-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 922 | 6 495 | 152,43 | ||||
2015-08-21 |
|
4/A | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 11 164 | 26 317 | 73,68 | 15,90 | 177 508 | 418 440 | |
2015-08-04 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 11 164 | 26 317 | 73,68 | 15,90 | 177 508 | 418 440 | |
2015-07-02 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 2 942 | 15 153 | 24,09 | ||||
2015-07-02 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −2 942 | 12 211 | −19,42 | ||||
2015-05-15 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 2 255 | 2 573 | 709,12 | ||||
2015-03-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 318 | 318 | |||||
2014-10-28 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 2 942 | 15 153 | 24,09 | ||||
2013-10-22 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 1 855 | 12 211 | 17,91 | 26,94 | 49 974 | 328 964 | |
2012-10-23 |
|
4 | TWIN |
TWIN DISC INC
Common Stock |
A - Award | 3 123 | 10 356 | 43,18 | 16,01 | 49 999 | 165 800 |