Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for James R Meyer. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at James R Meyer har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:RAIL / FreightCar America, Inc. | Director | 27 787 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av James R Meyer. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp RAIL / FreightCar America, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i RAIL / FreightCar America, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel RAIL / FreightCar America, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i RAIL / FreightCar America, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av James R Meyer som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-05-15 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 10 460 | 27 787 | 60,37 | 7,17 | 74 998 | 199 233 | |
2024-11-18 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 23 400 | 838 278 | 2,87 | 10,74 | 251 316 | 9 003 106 | |
2024-05-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 20 408 | 814 878 | 2,57 | ||||
2024-01-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 171 704 | 794 470 | 27,57 | ||||
2023-05-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 12 427 | 17 327 | 253,61 | 2,95 | 36 660 | 51 115 | |
2023-05-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 4 900 | 4 900 | 2,85 | 13 965 | 13 965 | ||
2023-05-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 15 251 | 622 766 | 2,51 | 2,78 | 42 398 | 1 731 289 | |
2023-02-01 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 42 815 | 607 515 | 7,58 | ||||
2023-01-10 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 131 599 | 564 700 | 30,39 | ||||
2022-05-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 25 000 | 433 101 | 6,13 | 3,64 | 91 000 | 1 576 488 | |
2022-01-19 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Stock Option |
A - Award | 161 402 | 161 402 | |||||
2022-01-19 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 110 929 | 408 101 | 37,33 | ||||
2021-02-01 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Stock Option |
A - Award | 113 276 | 113 276 | |||||
2021-02-01 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 65 617 | 297 172 | 28,34 | ||||
2021-01-07 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Stock Option |
A - Award | 750 000 | 750 000 | |||||
2020-12-02 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 17 500 | 231 555 | 8,18 | 2,61 | 45 603 | 603 409 | |
2020-11-30 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 214 055 | 2,39 | 2,81 | 14 060 | 601 923 | |
2020-11-30 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 22 500 | 209 055 | 12,06 | 1,98 | 44 507 | 413 532 | |
2020-01-31 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Restricted Stock Units |
A - Award | 42 815 | 42 815 | |||||
2020-01-28 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Stock Appreciation Right |
A - Award | 332 005 | 332 005 | |||||
2020-01-28 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 107 788 | 186 555 | 136,84 | ||||
2019-05-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 78 767 | 14,54 | 6,12 | 61 200 | 482 054 | |
2019-01-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Stock Option (right to buy) |
A - Award | 72 959 | 72 959 | |||||
2019-01-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 33 761 | 68 767 | 96,44 | ||||
2018-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 35 006 | 16,66 | 9,86 | 49 284 | 345 047 | |
2018-01-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Stock Option (right to buy) |
A - Award | 33 025 | 33 025 | |||||
2018-01-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 15 006 | 30 006 | 100,04 | ||||
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 500 | 15 000 | 3,45 | 14,44 | 7 220 | 216 600 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 700 | 14 500 | 5,07 | 14,44 | 10 108 | 209 380 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 13 800 | 0,73 | 14,45 | 1 445 | 199 410 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 13 700 | 0,74 | 14,46 | 1 446 | 198 102 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 13 600 | 0,74 | 14,52 | 1 452 | 197 472 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 13 600 | 0,74 | 14,52 | 1 452 | 197 472 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 13 500 | 1,50 | 14,52 | 2 904 | 196 020 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 13 300 | 1,53 | 14,53 | 2 906 | 193 249 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 13 100 | 0,77 | 14,54 | 1 454 | 190 474 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 13 100 | 0,77 | 14,54 | 1 454 | 190 474 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 400 | 12 900 | 3,20 | 14,54 | 5 816 | 187 566 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 12 500 | 1,63 | 14,54 | 2 908 | 181 750 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 500 | 12 300 | 4,24 | 14,54 | 7 270 | 178 842 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 11 700 | 0,86 | 14,51 | 1 451 | 169 767 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 11 700 | 0,86 | 14,51 | 1 451 | 169 767 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 400 | 11 600 | 3,57 | 14,52 | 5 808 | 168 432 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 11 100 | 1,83 | 14,56 | 2 912 | 161 616 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 300 | 10 900 | 2,83 | 14,59 | 4 377 | 159 031 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 10 600 | 1,92 | 14,59 | 2 918 | 154 654 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 10 400 | 0,97 | 14,60 | 1 460 | 151 840 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 10 400 | 0,97 | 14,60 | 1 460 | 151 840 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 10 200 | 0,99 | 14,61 | 1 461 | 149 022 | |
2017-11-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 10 200 | 0,99 | 14,61 | 1 461 | 149 022 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 300 | 10 000 | 3,09 | 14,26 | 4 278 | 142 600 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 9 700 | 2,11 | 14,28 | 2 856 | 138 516 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 9 500 | 2,15 | 14,31 | 2 862 | 135 945 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 9 300 | 1,09 | 14,33 | 1 433 | 133 269 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 9 300 | 1,09 | 14,33 | 1 433 | 133 269 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 9 100 | 2,25 | 14,33 | 2 866 | 130 403 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 8 900 | 1,14 | 14,34 | 1 434 | 127 626 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 200 | 8 800 | 2,33 | 14,35 | 2 870 | 126 280 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 440 | 8 600 | 5,39 | 14,35 | 6 314 | 123 410 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 91 | 8 160 | 1,13 | 14,35 | 1 306 | 117 096 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 2 350 | 8 069 | 41,09 | 14,35 | 33 722 | 115 790 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 3 100 | 5 719 | 118,37 | 14,35 | 44 485 | 82 068 | |
2017-11-09 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 2 619 | 2 619 | 14,35 | 37 583 | 37 583 | ||
2017-08-02 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Stock Option (right to buy) |
A - Award | 350 000 | 350 000 |