Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Richard C Kraemer. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Richard C Kraemer har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:KNX / Knight-Swift Transportation Holdings Inc. | Director | 16 340 |
US:AAL / American Airlines Group Inc. | Director | 56 723 |
Director | 0 | |
US:LCC / Us Airways Group Inc | Director | 0 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Richard C Kraemer. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp KNX / Knight-Swift Transportation Holdings Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i KNX / Knight-Swift Transportation Holdings Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2017-11-14 | KNX | KRAEMER RICHARD C | 5 000 | 38,9669 | 5 000 | 38,9669 | 194 834 | 78 |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel KNX / Knight-Swift Transportation Holdings Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i KNX / Knight-Swift Transportation Holdings Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Richard C Kraemer som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019-05-31 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
A - Award | 1 575 | 16 340 | 10,67 | ||||
2018-06-14 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 494 | 56 723 | 6,56 | ||||
2018-06-04 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
A - Award | 2 704 | 14 765 | 22,42 | ||||
2018-04-11 |
|
4/A | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 5 000 | 38,97 | 194 834 | 194 834 | ||
2018-01-30 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
S - Sale | −3 000 | 53 229 | −5,34 | 52,71 | −158 139 | 2 805 866 | |
2017-11-29 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
G - Gift | −12 813 | 56 229 | −18,56 | ||||
2017-11-15 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
A - Award | 5 000 | 17 061 | 41,46 | 38,97 | 194 834 | 664 814 | |
2017-09-14 | 3 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Common Stock |
24 122 | ||||||||
2017-09-14 | 3 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Common Stock |
24 122 | ||||||||
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
KNIGHT TRANSPORTATION INC
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −12 061 | 0 | −100,00 | ||||
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
A - Award | 12 061 | 12 061 | |||||
2017-06-15 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 037 | 69 042 | 4,60 | ||||
2017-05-15 |
|
4 | KNX |
KNIGHT TRANSPORTATION INC
Common Stock |
A - Award | 2 449 | 12 061 | 25,48 | 32,45 | 79 470 | 391 379 | |
2017-03-02 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Stock Option (right to buy) |
M - Exercise | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2017-03-02 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −2 843 | 66 005 | −4,13 | 47,09 | −133 877 | 3 108 175 | |
2017-03-02 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 4 125 | 68 848 | 6,37 | 32,45 | 133 856 | 2 234 118 | |
2016-06-09 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
A - Award | 4 613 | 64 723 | 7,67 | ||||
2016-05-16 |
|
4 | KNX |
KNIGHT TRANSPORTATION INC
Common Stock |
A - Award | 3 000 | 9 612 | 45,37 | 26,50 | 79 500 | 254 718 | |
2015-11-02 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
G - Gift | −2 500 | 60 110 | −3,99 | ||||
2015-11-02 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
S - Sale | −15 000 | 62 610 | −19,33 | 45,60 | −684 000 | 2 855 016 | |
2015-11-02 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
G - Gift | −7 500 | 77 610 | −8,81 | ||||
2015-06-04 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 246 | 85 110 | 3,97 | ||||
2015-05-18 |
|
4 | KNX |
KNIGHT TRANSPORTATION INC
Common Stock |
A - Award | 2 384 | 6 612 | 56,39 | 29,88 | 71 234 | 197 567 | |
2014-09-25 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Stock Option (right to buy) |
M - Exercise | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2014-09-25 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 4 125 | 81 864 | 5,31 | 10,74 | 44 302 | 879 219 | |
2014-06-05 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 269 | 77 739 | 4,39 | ||||
2014-05-16 |
|
4 | KNX |
KNIGHT TRANSPORTATION INC
Common Stock |
A - Award | 1 431 | 4 228 | 51,16 | 22,71 | 32 498 | 96 018 | |
2014-03-20 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Stock Option (right to buy) |
M - Exercise | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2014-03-20 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 4 125 | 74 470 | 5,86 | 24,61 | 101 516 | 1 832 707 | |
2014-01-23 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
A - Award | 4 487 | 70 345 | 6,81 | ||||
2013-12-09 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Stock Option (Right to Buy) |
D - Sale to Issuer | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2013-12-09 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Stock Option (Right to Buy) |
D - Sale to Issuer | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2013-12-09 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Stock Option (Right to Buy) |
D - Sale to Issuer | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2013-12-09 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Stock Option (Right to Buy) |
D - Sale to Issuer | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2013-12-09 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −6 000 | 0 | −100,00 | ||||
2013-12-09 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −65 858 | 0 | −100,00 | ||||
2013-12-09 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
A - Award | 4 125 | 4 125 | |||||
2013-12-09 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
A - Award | 4 125 | 4 125 | |||||
2013-12-09 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
A - Award | 4 125 | 4 125 | |||||
2013-12-09 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
A - Award | 4 125 | 4 125 | |||||
2013-12-09 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
A - Award | 6 000 | 6 000 | |||||
2013-12-09 |
|
4 | AAL |
American Airlines Group Inc.
Common Stock |
A - Award | 65 858 | 65 858 | |||||
2013-07-15 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Common Stock |
A - Award | 3 416 | 65 858 | 5,47 | ||||
2013-05-20 |
|
4 | KNX |
KNIGHT TRANSPORTATION INC
Common Stock |
A - Award | 1 618 | 2 797 | 137,23 | 16,99 | 27 490 | 47 521 | |
2013-04-30 |
|
4/A | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Stock Option (Right to Buy) |
M - Exercise | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2013-04-30 |
|
4/A | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Common Stock |
M - Exercise | 4 125 | 62 442 | 7,07 | 9,14 | 37 702 | 570 720 | |
2013-04-29 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Stock Option (Right to Buy) |
M - Exercise | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2013-04-29 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Common Stock |
M - Exercise | 4 125 | 56 442 | 7,88 | 9,14 | 37 702 | 515 880 | |
2012-11-07 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Common Stock |
G - Gift | 6 000 | 6 000 | |||||
2012-11-07 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Common Stock |
G - Gift | −6 000 | 58 317 | −9,33 | ||||
2012-06-18 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Stock Bonus Award |
A - Award | 4 807 | 64 317 | 8,08 | ||||
2012-05-25 | 3 | KNX |
KNIGHT TRANSPORTATION INC
Common Stock |
1 179 | ||||||||
2012-05-15 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
stock option (right to buy) |
M - Exercise | −4 125 | 0 | −100,00 | ||||
2012-05-15 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
common stock |
M - Exercise | 4 125 | 59 510 | 7,45 | 7,76 | 32 010 | 461 798 | |
2009-06-12 |
|
4 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Stock Bonus Award |
A - Award | 22 813 | 41 373 | 122,91 | ||||
2005-09-29 | 3 | LCC |
US AIRWAYS GROUP INC
Common Stock |
15 378 |