Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Michael R Eisenson. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Michael R Eisenson har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:PAG / Penske Automotive Group, Inc. | Director | 73 103 |
US:BKEP / Blueknight Energy Partners LP - Unit | Director | 2 488 789 |
US:MRH / Montpelier Re Holdings Ltd | Director | 0 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Michael R Eisenson. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp PAG / Penske Automotive Group, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i PAG / Penske Automotive Group, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel PAG / Penske Automotive Group, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i PAG / Penske Automotive Group, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Michael R Eisenson som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-12-13 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Common Stock |
A - Award | 1 529 | 73 103 | 2,14 | ||||
2024-11-08 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Common Stock |
G - Gift | −10 000 | 71 574 | −12,26 | ||||
2023-12-15 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Common Stock |
A - Award | 1 604 | 81 574 | 2,01 | ||||
2022-12-16 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Common Stock |
A - Award | 2 029 | 79 970 | 2,60 | ||||
2022-12-16 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Common Stock |
G - Gift | −8 193 | 77 941 | −9,51 | ||||
2021-12-17 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 2 477 | 86 134 | 2,96 | ||||
2020-12-11 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 83 657 | 5,02 | ||||
2019-12-13 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 79 657 | 5,29 | ||||
2018-12-14 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 75 657 | 5,58 | ||||
2018-12-14 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
G - Gift | −25 000 | 71 657 | −25,86 | ||||
2017-12-14 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 970 | 96 657 | 1,01 | 48,13 | 46 686 | 4 652 101 | |
2017-12-14 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 95 687 | 4,36 | ||||
2016-12-16 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 947 | 91 687 | 1,04 | 52,79 | 49 992 | 4 840 157 | |
2016-12-16 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 90 740 | 4,61 | ||||
2016-10-06 |
|
4 | BKEP |
Blueknight Energy Partners, L.P.
Series A Preferred Units |
D - Sale to Issuer | −6 667 695 | 2 488 789 | −72,82 | 7,15 | −47 674 019 | 17 794 841 | |
2015-12-17 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 1 133 | 86 740 | 1,32 | 44,12 | 49 988 | 3 826 969 | |
2015-12-17 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 85 607 | 4,90 | ||||
2015-08-03 |
|
4 | MRH |
MONTPELIER RE HOLDINGS LTD
Common Shares, par value 1/6 cent per share |
D - Sale to Issuer | −2 500 | 0 | −100,00 | ||||
2014-12-18 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 1 044 | 81 607 | 1,30 | 47,91 | 50 018 | 3 909 791 | |
2014-12-18 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 80 563 | 5,22 | ||||
2014-06-17 |
|
4 | MRH |
MONTPELIER RE HOLDINGS LTD
Common Stock (Restricted Share Units) |
A - Award | 2 500 | 0 | −100,00 | ||||
2013-12-18 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 1 119 | 76 563 | 1,48 | 44,69 | 50 008 | 3 421 600 | |
2013-12-18 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 75 444 | 5,60 | ||||
2013-06-18 |
|
4 | MRH |
MONTPELIER RE HOLDINGS LTD
Common Stock (Restricted Share Units) |
A - Award | 2 000 | 0 | −100,00 | ||||
2012-12-04 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 1 712 | 71 444 | 2,46 | 29,21 | 50 008 | 2 086 879 | |
2012-12-04 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 69 732 | 6,09 | ||||
2012-06-15 |
|
4 | MRH |
MONTPELIER RE HOLDINGS LTD
Restricted Share Units |
A - Award | 2 000 | 0 | −100,00 | ||||
2012-06-15 |
|
4 | MRH |
MONTPELIER RE HOLDINGS LTD
Restricted Share Units |
A - Award | 6 000 | 0 | −100,00 | ||||
2012-03-09 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 2 054 | 65 732 | 3,23 | 24,34 | 49 994 | 1 599 917 | |
2012-03-09 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 63 678 | 6,70 | ||||
2012-02-29 |
|
4 | BKEP |
Blueknight Energy Partners, L.P.
Series A Preferred Units |
J - Other | 0 | 0 | |||||
2012-02-29 |
|
4 | BKEP |
Blueknight Energy Partners, L.P.
Convertible Subordinated Debenture |
J - Other | 0 | 0 | |||||
2011-02-16 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 2 481 | 59 678 | 4,34 | 20,15 | 49 992 | 1 202 512 | |
2011-02-16 |
|
4 | PAG |
PENSKE AUTOMOTIVE GROUP, INC.
Voting Common Stock |
A - Award | 4 000 | 57 197 | 7,52 | ||||
2005-03-29 |
|
4 | UAG |
UNITED AUTO GROUP INC
Voting Common Stock (restricted shares) |
A - Award | −1 000 | 11 000 | −8,33 | ||||
2004-03-30 |
|
4 | UAG |
UNITED AUTO GROUP INC
Voting Common Stock (Restricted Shares) |
A - Award | 1 000 | 1 000 |