Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Aaron Coleman. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Aaron Coleman har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:PRTS / CarParts.com, Inc. | Chief Executive Officer, Director | 560 124 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Aaron Coleman. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp PRTS / CarParts.com, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i PRTS / CarParts.com, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel PRTS / CarParts.com, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i PRTS / CarParts.com, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Aaron Coleman som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019-01-03 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −57 652 | 560 124 | −9,33 | 0,97 | −55 922 | 543 320 | |
2019-01-03 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 166 722 | 617 776 | 36,96 | ||||
2019-01-03 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −34 450 | 451 054 | −7,10 | 0,97 | −33 416 | 437 522 | |
2019-01-03 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −51 870 | 485 504 | −9,65 | 0,97 | −50 314 | 470 939 | |
2018-04-03 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −17 290 | 537 374 | −3,12 | 2,01 | −34 753 | 1 080 122 | |
2018-01-22 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Restricted Stock Units |
C - Conversion | −187 266 | 0 | −100,00 | ||||
2018-01-22 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −72 189 | 554 664 | −11,52 | 2,52 | −181 916 | 1 397 753 | |
2018-01-22 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
A - Award | 187 266 | 626 853 | 42,60 | ||||
2018-01-10 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Options (Right to Buy) |
A - Award | 181 280 | 181 280 | |||||
2018-01-10 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
A - Award | 99 650 | 439 587 | 29,31 | ||||
2017-04-06 |
|
4/A | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Options (Right to Buy) |
A - Award | 650 000 | 650 000 | |||||
2017-04-06 |
|
4/A | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
A - Award | 200 000 | 339 937 | 142,92 | ||||
2017-03-31 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Options (Right to Buy) |
A - Award | 650 000 | 650 000 | |||||
2017-03-31 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
A - Award | 200 000 | 339 937 | 142,92 | ||||
2017-03-07 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −26 536 | 139 937 | −15,94 | 3,35 | −88 896 | 468 789 | |
2017-03-07 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
A - Award | 60 204 | 166 473 | 56,65 | ||||
2017-01-26 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Options (Right to Buy) |
A - Award | 50 000 | 50 000 | |||||
2016-04-14 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
S - Sale | X | −5 820 | 106 269 | −5,19 | 3,00 | −17 460 | 318 807 |
2016-03-18 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
S - Sale | X | −4 473 | 112 089 | −3,84 | 3,00 | −13 419 | 336 267 |
2016-03-10 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
S - Sale | X | −1 634 | 116 562 | −1,38 | 3,00 | −4 902 | 349 686 |
2016-03-07 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
S - Sale | X | −7 076 | 118 196 | −5,65 | 3,00 | −21 228 | 354 588 |
2016-03-07 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
S - Sale | X | −1 583 | 125 272 | −1,25 | 3,00 | −4 749 | 375 816 |
2016-02-17 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −34 259 | 187 266 | −15,47 | ||||
2016-02-17 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −12 874 | 126 855 | −9,21 | 2,80 | −36 047 | 355 194 | |
2016-02-17 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
A - Award | 34 259 | 139 729 | 32,48 | ||||
2016-01-25 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | −187 266 | 221 525 | −45,81 | ||||
2016-01-25 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
A - Award | −50 000 | 50 000 | −50,00 | ||||
2016-01-05 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −130 000 | 34 259 | −79,14 | ||||
2016-01-05 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −64 059 | 105 470 | −37,79 | 2,95 | −188 974 | 311 136 | |
2016-01-05 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
A - Award | 130 000 | 169 529 | 328,87 | ||||
2015-02-18 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −33 500 | 164 259 | −16,94 | ||||
2015-02-18 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −12 914 | 39 529 | −24,62 | 2,58 | −33 318 | 101 985 | |
2015-02-18 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 33 500 | 52 443 | 176,85 | ||||
2015-02-02 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 34 259 | 197 759 | 20,95 | ||||
2015-02-02 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Options (Right to Buy) |
A - Award | 50 000 | 399 998 | 14,29 | ||||
2014-04-07 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 130 000 | 163 500 | 388,06 | ||||
2014-02-18 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 33 500 | 33 500 | |||||
2014-02-18 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Options (Right to Buy) |
A - Award | 125 000 | 349 998 | 55,56 | ||||
2013-09-11 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
A - Award | 11 428 | 224 998 | 5,35 | ||||
2013-09-11 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
A - Award | 17 142 | 253 570 | 7,25 | ||||
2013-09-11 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
A - Award | 71 428 | 296 428 | 31,75 | ||||
2013-09-11 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
D - Sale to Issuer | −40 000 | 213 570 | −15,77 | ||||
2013-09-11 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
D - Sale to Issuer | −60 000 | 236 428 | −20,24 | ||||
2013-09-11 |
|
4 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
Stock Option (Right to Buy) |
D - Sale to Issuer | −250 000 | 225 000 | −52,63 | ||||
2008-04-07 | 3 | PRTS |
U.S. Auto Parts Network, Inc.
None |
0 |