Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Caravelle Investment Fund, L.L.C.. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Caravelle Investment Fund, L.L.C. har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:ACW / Accuride Corp | Director, 10% Owner | 363 992 |
US:RAIL / FreightCar America, Inc. | Director, 10% Owner | 0 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Caravelle Investment Fund, L.L.C.. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp RAIL / FreightCar America, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i RAIL / FreightCar America, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel RAIL / FreightCar America, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i RAIL / FreightCar America, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Caravelle Investment Fund, L.L.C. som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −29 727 | 363 992 | −7,55 | 13,25 | −393 883 | 4 822 894 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −72 014 | 881 759 | −7,55 | 13,25 | −954 186 | 11 683 307 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −66 009 | 808 228 | −7,55 | 13,25 | −874 619 | 10 709 021 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −6 545 | 80 147 | −7,55 | 13,25 | −86 721 | 1 061 948 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −42 680 | 522 591 | −7,55 | 13,25 | −565 510 | 6 924 331 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −101 372 | 1 241 233 | −7,55 | 13,25 | −1 343 179 | 16 446 337 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −198 184 | 393 719 | −33,48 | 13,25 | −2 625 938 | 5 216 777 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −480 096 | 953 773 | −33,48 | 13,25 | −6 361 272 | 12 637 492 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −440 061 | 874 237 | −33,48 | 13,25 | −5 830 808 | 11 583 640 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −43 637 | 86 692 | −33,48 | 13,25 | −578 190 | 1 148 669 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −284 537 | 565 271 | −33,48 | 13,25 | −3 770 115 | 7 489 841 | |
2005-10-14 |
|
4 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
S - Sale | −675 820 | 1 342 605 | −33,48 | 13,25 | −8 954 615 | 17 789 516 | |
2005-04-25 | 3 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
2 018 425 | ||||||||
2005-04-25 | 3 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
849 808 | ||||||||
2005-04-25 | 3 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
130 329 | ||||||||
2005-04-25 | 3 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
1 314 298 | ||||||||
2005-04-25 | 3 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
1 433 869 | ||||||||
2005-04-25 | 3 | ACW |
ACCURIDE CORP
Common Stock |
591 903 | ||||||||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Non-Voting Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −322 | 0 | −100,00 | 997,87 | −320 815 | ||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Non-Voting Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −481 | 0 | −100,00 | 997,87 | −480 153 | ||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Non-Voting Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −441 | 0 | −100,00 | 997,87 | −440 117 | ||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Non-Voting Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −285 | 0 | −100,00 | 997,87 | −284 576 | ||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Non-Voting Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −44 | 0 | −100,00 | 997,87 | −43 641 | ||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Non-Voting Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −677 | 0 | −100,00 | 997,87 | −675 906 | ||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series A Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −2 500 | 0 | −100,00 | 997,87 | −2 494 675 | ||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series A Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −102 | 0 | −100,00 | 516,30 | −52 663 | ||
2005-04-13 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series A Preferred Stock |
D - Sale to Issuer | −70 | 0 | −100,00 | 516,30 | −36 141 | ||
2005-04-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −976 022 | 575 763 | −62,90 | 19,00 | −18 544 418 | 10 939 497 | |
2005-04-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −35 285 | 20 815 | −62,90 | 19,00 | −670 415 | 395 485 | |
2005-04-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −24 215 | 14 285 | −62,90 | 19,00 | −460 085 | 271 415 | |
2005-04-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −166 458 | 98 190 | −62,90 | 19,00 | −3 162 702 | 1 865 610 | |
2005-04-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −152 578 | 90 003 | −62,90 | 19,00 | −2 898 982 | 1 710 057 | |
2005-04-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −98 655 | 58 196 | −62,90 | 19,00 | −1 874 445 | 1 105 724 | |
2005-04-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −15 129 | 8 925 | −62,90 | 19,00 | −287 451 | 169 575 | |
2005-04-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
S - Sale | −234 319 | 138 222 | −62,90 | 19,00 | −4 452 061 | 2 626 218 | |
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
372 541 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
24 054 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
156 851 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
242 581 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
264 648 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
38 500 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
56 100 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
1 551 825 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series A Voting Preferred Stock |
2 500 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Voting Preferred Stock |
677 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Voting Preferred Stock |
44 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Voting Preferred Stock |
285 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Voting Preferred Stock |
441 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Voting Preferred Stock |
481 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series B Voting Preferred Stock |
322 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series A Voting Preferred Stock |
70 | ||||||||
2005-04-05 | 3 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Series A Voting Preferred Stock |
102 |