Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Charles F Jr Avery. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Charles F Jr Avery har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:PSIX / Power Solutions International, Inc. | Chief Financial Officer | 20 781 |
US:RAIL / FreightCar America, Inc. | VP Finance, CFO and Treasurer | 4 257 |
US:FSS / Federal Signal Corporation | VP, Controller and CIO | 96 407 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Charles F Jr Avery. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp FSS / Federal Signal Corporation - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i FSS / Federal Signal Corporation. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel FSS / Federal Signal Corporation - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i FSS / Federal Signal Corporation. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internkjøp PSIX / Power Solutions International, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i FSS / Federal Signal Corporation. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel PSIX / Power Solutions International, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i FSS / Federal Signal Corporation. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internkjøp RAIL / FreightCar America, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i FSS / Federal Signal Corporation. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel RAIL / FreightCar America, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i FSS / Federal Signal Corporation. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Charles F Jr Avery som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019-08-01 |
|
4 | PSIX |
POWER SOLUTIONS INTERNATIONAL, INC.
Common Stock |
F - Taxes | −4 374 | 20 781 | −17,39 | 9,75 | −42 646 | 202 615 | |
2018-10-22 |
|
4 | PSIX |
POWER SOLUTIONS INTERNATIONAL, INC.
Common Stock |
F - Taxes | −4 845 | 25 155 | −16,15 | 12,00 | −58 140 | 301 860 | |
2018-10-12 |
|
4 | PSIX |
POWER SOLUTIONS INTERNATIONAL, INC.
Common Stock |
A - Award | 30 000 | 30 000 | |||||
2016-01-15 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Performance shares |
A - Award | 4 257 | 4 257 | |||||
2016-01-15 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 4 257 | 21 377 | 24,87 | ||||
2016-01-15 |
|
5 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
L - Other | 27 | 17 120 | 0,16 | 22,91 | 626 | 392 277 | |
2016-01-15 |
|
5 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
L - Other | 19 | 17 092 | 0,11 | 30,48 | 586 | 520 954 | |
2015-05-07 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 425 | 17 073 | 2,55 | 23,75 | 10 094 | 405 484 | |
2015-01-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Performance shares |
A - Award | 3 138 | 3 138 | |||||
2015-01-16 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 138 | 16 648 | 23,23 | ||||
2014-05-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 400 | 13 510 | 3,05 | 23,30 | 9 320 | 314 783 | |
2014-05-08 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 13 110 | 0,77 | 23,28 | 2 328 | 305 201 | |
2014-02-25 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 510 | 13 010 | 13,13 | 22,75 | 34 352 | 295 978 | |
2014-01-17 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Employee Stock Option (right to buy) |
A - Award | 15 875 | 15 875 | |||||
2013-11-06 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 500 | 11 500 | 15,00 | 22,66 | 33 990 | 260 590 | |
2013-09-03 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 900 | 10 000 | 9,89 | 18,13 | 16 317 | 181 300 | |
2013-09-03 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 9 100 | 1,11 | 18,13 | 1 813 | 164 983 | |
2013-09-03 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 900 | 9 000 | 11,11 | 18,14 | 16 326 | 163 260 | |
2013-09-03 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 100 | 8 100 | 1,25 | 18,14 | 1 814 | 146 934 | |
2013-09-03 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 88 | 8 000 | 1,11 | 18,15 | 1 597 | 145 200 | |
2013-09-03 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 912 | 7 912 | 13,03 | 18,15 | 16 553 | 143 603 | |
2013-08-05 |
|
4 | RAIL |
FreightCar America, Inc.
Common Stock |
A - Award | 7 000 | 7 000 | |||||
2013-05-13 |
|
4 | fss |
FEDERAL SIGNAL CORP /DE/
Stock Option (right-to-buy) |
A - Award | 10 948 | 96 407 | 12,81 | 8,40 | 91 963 | 809 819 | |
2013-04-29 |
|
4 | fss |
FEDERAL SIGNAL CORP /DE/
Common Stock |
F - Taxes | −1 483 | 9 469 | −13,54 | 7,62 | −11 300 | 72 154 | |
2012-05-11 |
|
4 | fss |
FEDERAL SIGNAL CORP /DE/
Performance Rights |
A - Award | 8 957 | 8 957 | |||||
2012-05-11 |
|
4 | fss |
FEDERAL SIGNAL CORP /DE/
Stock Option (right-to-buy) |
A - Award | 18 046 | 85 459 | 26,77 | 5,50 | 99 253 | 470 024 | |
2012-03-16 |
|
4 | fss |
FEDERAL SIGNAL CORP /DE/
Performance Rights |
D - Sale to Issuer | 7 196 | 0 | −100,00 | ||||
2012-03-16 |
|
4/A | fss |
FEDERAL SIGNAL CORP /DE/
Performance Rights |
D - Sale to Issuer | −7 196 | 0 | −100,00 | ||||
2012-02-22 |
|
4 | fss |
FEDERAL SIGNAL CORP /DE/
Common Stock |
F - Taxes | −1 783 | 10 952 | −14,00 | 4,58 | −8 166 | 50 160 | |
2010-03-23 | 3 | fss |
FEDERAL SIGNAL CORP /DE/
Common Stock |
9 900 |