Shagrir Group Vehicle Services Ltd - Resultatregnskap (TTM)

Shagrir Group Vehicle Services Ltd
US ˙ OTCPK ˙ IL0011383796

Resultatregnskap (TTM)

Shagrir Group Vehicle Services Ltd Resultatregnskapet viser endringer i inntekter og kostnader over en periode. Resultatregnskapet omfatter salg og omsetning, bruttofortjeneste, forskning og utvikling (FoU), salgs- og administrasjonskostnader (SG&A), driftsinntekter, skattekostnader, rentekostnader, andre inntekter enn driftsinntekter, resultat per aksje (EPS) og utestående aksjer.

Alle tall er ganger 1,000,000 med unntak av enheter per aksje.

2020
09-30
2020
12-31
2021
03-31
2021
06-30
2021
09-30
2021
12-31
2022
03-31
2022
06-30
2022
09-30
2022
12-31
2023
03-31
2023
06-30
2023
09-30
2023
12-31
2024
03-31
2024
06-30
2024
09-30
2024
12-31
2025
03-31
2025
06-30
Inntekter 184 181 178 182 200 241 269 294 303 295 303 305 314 329 339 349 363 367 381 399
Endring (%) −1,94 −1,27 2,36 9,65 20,29 11,64 9,54 2,92 −2,75 2,78 0,71 2,87 4,90 2,95 2,93 4,00 1,11 4,00 4,60
% av inntektene 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00
Salgskostnad 146 146 143 152 168 198 218 237 245 240 249 250 253 261 265 272 282 287 301 313
Endring (%) −0,28 −1,59 5,75 10,54 18,25 10,19 8,53 3,37 −1,79 3,66 0,31 1,24 3,01 1,65 2,53 3,84 1,78 4,71 3,99
% av inntektene 79,32 80,66 80,40 83,05 83,73 82,31 81,24 80,49 80,84 81,63 82,34 82,01 80,71 79,26 78,26 77,95 77,83 78,35 78,88 78,43
Brutto driftsresultat 38 35 35 31 33 43 50 57 58 54 53 55 61 68 74 77 80 79 81 86
Endring (%) −8,31 0,09 −11,51 5,27 30,83 18,38 13,92 1,06 −6,79 −1,15 2,58 10,32 12,79 7,89 4,38 4,58 −1,24 1,44 6,86
% av inntektene 20,68 19,34 19,60 16,95 16,27 17,69 18,76 19,51 19,16 18,37 17,66 17,99 19,29 20,74 21,74 22,05 22,17 21,65 21,12 21,57
Salg og administrasjon 20 18 18 19 24 32 40 47 50 50 50 51 52 52 53 53 52 53 52 54
Endring (%) −6,27 −0,12 1,08 31,40 32,31 24,90 17,56 4,65 0,37 0,86 1,79 0,84 1,29 1,02 −0,10 −0,85 0,68 −0,32 3,06
% av inntektene 10,65 10,18 10,30 10,17 12,19 13,41 15,00 16,10 16,37 16,90 16,58 16,76 16,43 15,86 15,56 15,11 14,40 14,34 13,75 13,54
FoU
Endring (%)
% av inntektene
Driftsøkonomi 166 164 162 170 192 230 259 284 294 290 299 301 305 313 318 324 334 340 352 366
Endring (%) −0,99 −1,43 5,22 12,82 20,04 12,25 9,93 3,58 −1,43 3,18 0,55 1,17 2,72 1,55 2,09 3,08 1,61 3,70 3,86
% av inntektene 89,97 90,85 90,70 93,23 95,92 95,71 96,24 96,59 97,21 98,53 98,92 98,77 97,13 95,12 93,83 93,06 92,23 92,69 92,42 91,77
Driftsinntekter 18 17 17 12 8 10 10 10 8 4 3 4 9 16 21 24 28 27 29 33
Endring (%) −10,48 0,33 −25,44 −33,95 26,40 −2,02 −0,60 −15,88 −48,78 −24,30 14,67 139,11 78,67 30,23 15,68 16,40 −4,82 7,80 13,56
% av inntektene 10,03 9,15 9,30 6,77 4,08 4,29 3,76 3,41 2,79 1,47 1,08 1,23 2,87 4,88 6,17 6,94 7,77 7,31 7,58 8,23
Rentekostnad −3 −2 −2 −2 −3 −2 −3 −5 −6 −2 −4 −5 −3 −3 −1 −0 −1 −3 −5 −3
Endring (%) −34,91 2,22 7,06 61,73 −40,83 82,15 46,65 30,57 −63,81 51,98 29,53 −27,34 −24,20 −43,18 −65,74 35,23 355,87 64,12 −33,53
% av inntektene −1,47 −0,97 −1,01 −1,06 −1,56 −0,77 −1,25 −1,67 −2,12 −0,79 −1,17 −1,50 −1,06 −0,77 −0,42 −0,14 −0,18 −0,83 −1,30 −0,83
Netto inntekt 16 8 3 2 −12 −2 6 33 12 9 5 −21 3 8 15 15 18 14 13 16
Endring (%) −50,47 −60,99 −48,23 −850,10 −80,81 −368,22 437,17 −63,32 −25,88 −46,82 −542,52 −113,73 196,12 75,28 3,97 19,68 −24,33 −5,21 17,95
% av inntektene 8,52 4,30 1,70 0,86 −5,88 −0,94 2,26 11,06 3,94 3,00 1,55 −6,83 0,91 2,57 4,38 4,43 5,09 3,81 3,47 3,92

Source: Capital IQ

Other Listings
IL:SHGR
Fintel data has been cited in the following publications:
Daily Mail Fox Business Business Insider Wall Street Journal The Washington Post Bloomberg Financial Times Globe and Mail
NASDAQ.com Reuters The Guardian Associated Press FactCheck.org Snopes Politifact
Federal Register The Intercept Forbes Fortune Magazine TheStreet Time Magazine Canadian Broadcasting Corporation International Business Times
Cambridge University Press Investopedia MarketWatch NY Daily News Entrepreneur Newsweek Barron's El Economista