Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Matthew H Klein. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Matthew H Klein har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:SAVE / Spirit Airlines, Inc. | EVP, CCO | 90 731 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Matthew H Klein. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Internkjøp FLYYQ / Spirit Aviation Holdings, Inc. - Analyse av kortsiktig fortjeneste
I denne seksjonen analyserer vi lønnsomheten av hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i FLYYQ / Spirit Aviation Holdings, Inc.. Denne analysen hjelper til å forstå om den interne personen regelmessig genererer unormale avkastninger, og er verdt å følge. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til maks |
Pris ved maks |
Maks fortjeneste ($) |
Maks fortjeneste (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Internhandel FLYYQ / Spirit Aviation Holdings, Inc. - Analyse av kortsiktig tap
I denne seksjonen analyserer vi unngåelsen av kortsiktig tap for hvert uplanlagt, åpen-marked internsalg som er gjort i FLYYQ / Spirit Aviation Holdings, Inc.. Et jevnt mønster av tap unngåelse kan antyde at fremtidige salgstransaksjoner kan forutsi nedgang i pris. Denne analysen gjelder ett år etter hver handel, og resultatene er teoretiske.
Følgende tabell viser de mest nylige åpne markedskjøpene som ikke var en del av en handelsplan.
Handelsdato | Ticker | Innsider | Rapporterte aksjer |
Rapportert pris |
Justerte aksjer |
Justert pris |
Kostpris | Dager til min |
Pris ved min |
Maks tap unngått ($) |
Maks tap unngått (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det er ingen kjente uplanlagte handler på det åpne markedet for denne insideren og verdipapirkombinasjonen. |
Justert pris er prisen justert for splitt. Justerte aksjer er aksjene justert for splitt.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Matthew H Klein som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-03-06 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 277 | 90 731 | 3,75 | 5,76 | 18 876 | 522 611 | |
2024-02-01 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −2 276 | 87 454 | −2,54 | 6,39 | −14 544 | 558 831 | |
2024-01-18 |
|
4/A | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −1 528 | 89 730 | −1,67 | 7,92 | −12 102 | 710 662 | |
2024-01-18 |
|
4/A | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 4 300 | 91 258 | 4,94 | 16,40 | 70 520 | 1 496 631 | |
2024-01-02 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −2 790 | 84 168 | −3,21 | 16,40 | −45 756 | 1 380 355 | |
2023-12-29 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −2 605 | 86 958 | −2,91 | 16,46 | −42 878 | 1 431 329 | |
2023-12-19 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −1 286 | 89 563 | −1,42 | 16,03 | −20 615 | 1 435 695 | |
2023-03-08 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 1 108 | 90 849 | 1,23 | 16,36 | 18 127 | 1 486 290 | |
2023-02-01 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 25 367 | 89 741 | 39,41 | ||||
2023-01-18 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −3 221 | 64 374 | −4,77 | 20,66 | −66 546 | 1 329 967 | |
2023-01-03 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 2 218 | 67 595 | 3,39 | 19,64 | 43 562 | 1 327 566 | |
2022-12-29 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −924 | 65 377 | −1,39 | 19,37 | −17 898 | 1 266 352 | |
2022-12-20 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −796 | 66 301 | −1,19 | 20,01 | −15 928 | 1 326 683 | |
2022-03-09 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 1 009 | 67 097 | 1,53 | ||||
2022-01-20 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −255 | 66 088 | −0,38 | 22,99 | −5 862 | 1 519 363 | |
2022-01-19 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −712 | 66 343 | −1,06 | 23,29 | −16 582 | 1 545 128 | |
2022-01-18 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 15 454 | 67 055 | 29,95 | ||||
2022-01-18 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −1 844 | 51 601 | −3,45 | 23,78 | −43 850 | 1 227 072 | |
2022-01-13 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −255 | 53 445 | −0,47 | 22,80 | −5 814 | 1 218 546 | |
2021-12-17 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −1 592 | 53 700 | −2,88 | 21,35 | −33 989 | 1 146 495 | |
2021-03-11 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 1 578 | 55 292 | 2,94 | ||||
2021-01-21 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −305 | 53 714 | −0,56 | 26,65 | −8 128 | 1 431 478 | |
2021-01-19 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −870 | 54 019 | −1,59 | 27,21 | −23 673 | 1 469 857 | |
2021-01-15 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 19 872 | 54 889 | 56,75 | ||||
2021-01-13 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −255 | 35 017 | −0,72 | 24,43 | −6 230 | 855 465 | |
2020-04-24 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 306 | 35 272 | 0,88 | ||||
2020-01-29 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −415 | 34 966 | −1,17 | 41,32 | −17 148 | 1 444 795 | |
2020-01-21 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −310 | 35 381 | −0,87 | ||||
2020-01-15 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 8 793 | 35 691 | 32,69 | ||||
2020-01-15 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −255 | 26 898 | −0,94 | 39,76 | −10 139 | 1 069 464 | |
2019-12-18 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 13 069 | 27 153 | 92,79 | ||||
2019-08-19 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −301 | 14 084 | −2,09 | 38,41 | −11 561 | 540 966 | |
2019-01-28 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −234 | 14 385 | −1,60 | 57,96 | −13 563 | 833 755 | |
2019-01-18 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −310 | 14 619 | −2,08 | 60,31 | −18 696 | 881 672 | |
2019-01-15 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 435 | 14 929 | 29,89 | ||||
2018-08-17 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −602 | 11 494 | −4,98 | 43,90 | −26 428 | 504 587 | |
2018-01-26 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
F - Taxes | −238 | 12 096 | −1,93 | 40,18 | −9 563 | 486 017 | |
2018-01-18 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 4 175 | 12 334 | 51,17 | ||||
2017-01-26 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 215 | 8 159 | 65,03 | ||||
2016-08-16 |
|
4 | SAVE |
Spirit Airlines, Inc.
Common Stock |
A - Award | 4 944 | 4 944 |