Introduksjon
Denne siden gir en grundig analyse av den kjente historikken for insidernes handelsaktiviteter for Raymond E Jr Johns. Insidere er ledere, direktører eller betydelige investorer i et selskap. Det er ulovlig for insidere å gjøre handler i deres selskaper basert på spesifikke, ikke-offentlig informasjon. Dette betyr ikke at det er ulovlig for dem å gjøre noen handler i deres egne selskaper. Imidlertid må de rapportere alle handler til SEC via et skjema 4. Til tross for disse begrensningene, antyder akademisk forskning at insidere - generelt sett - har en tendens til å overgå markedet i sine egne selskaper.
Gjennomsnittlig handelslønnsomhet
Den gjennomsnittlige handelslønnsomheten er den gjennomsnittlige avkastningen av alle åpne markedskjøp gjort av insideren de siste tre årene. For å beregne dette, undersøker vi hvert eneste åpne marked, uplanlagte kjøp som er gjort av insideren, men dette inkluderer ikke alle handler som ble markert som en del av en 10b5-1 handelsplan. Vi beregner deretter gjennomsnittlig ytelse av disse handlene over 3, 6 og 12 måneder, gjennomsnittlig hver av disse varighetene for å generere en endelig ytelsesmåling for hver handel. Til slutt,
Dersom lønnsomheten for denne interne handelen er "N/A", har enten den interne personen ikke gjort noen åpen-markeds kjøp de siste tre årene, eller så er handlene for nylig til å beregne en pålitelig prestasjonsmåler.
Oppdateringsfrekvens: Daglig
Selskaper med rapporterte insiderposisjoner
SEC-arkiveringene indikerer at Raymond E Jr Johns har rapporterte beholdninger av handler i følgende selskaper:
Verdipapir | Navn | Siste rapporterte høydepunkter |
---|---|---|
US:ATSG / Air Transport Services Group, Inc. | Director | 0 |
Hvordan tolke diagrammene
De følgende diagrammene viser aksjens ytelse etter hver åpen markedstransaksjon som ikke var planlagt, utført av Raymond E Jr Johns. Ikke-planlagte handler er handler som ikke ble gjort som en del av en 10b5-1 handelsplan. Aksjeytelsen er kartlagt som kumulativ prosentendring i aksjekursen. For eksempel, hvis en innsidehandel ble gjort 1. januar 2019, vil diagrammet vise daglig prosentendring for verdipapiret til dagens dato. Dersom aksjeprisen går fra $10 til $15 i løpet av denne tiden, vil den kumulative prosentendringen i aksjeprisen være 50%. En endring i prisen fra $10 til $20 vil være 100%, og en endring i prisen fra $10 til $5 vil være - 50%.
Til syvende og sist er målet vårt å avgjøre hvor tett insidernes handler korrelerer med overavkastninger (positiv eller negativ) i aksjekursen for å se om insidere timer sine handler for å tjene på intern informasjon. Se for deg en situasjon der en insider gjør dette. I denne situasjonen, forventer vi enten (a) positive avkastninger etter kjøp, eller (b) negative avkastninger etter salg. I tilfelle (a) KJØP-diagrammet ville vise en serie av oppadgående kurver, som indikerer positive avkastninger etter hver kjøpstransaksjon. I tilfelle (b) ville SALG-diagrammet vise en serie av nedadgående kurver, som indikerer negative avkastninger etter hver salgstransaksjon.
Imidlertid er dette alene ikke nok til å dra konklusjoner. Hvis, for eksempel, aksjeprisen for selskapet steg jevnt over mange år uten å følge en syklisk trend, ville vi forventet at alle postkjøpsdiagrammer skal ha en stigende trend. På samme måte vil ikke-sykliske nedganger over mange år resultere i nedadgående trend i post-trade diagrammer. Ingen av disse diagrammene ville antyde aktiviteter som insidertrening.
Den sterkeste indikatoren ville vært en situasjon der aksjekursen var ekstremt syklisk, og det var både positive signaler i KJØPSdiagrammet og negative plot i SALGSdiagrammet. Denne situasjonen ville vært sterkt antydende om en insider som timet handler til sin økonomiske fordel.
Innsidernes handelshistorikk
Tabellen viser den komplette listen over innsidehandler gjort av Raymond E Jr Johns som avslørt til Securies Exchange Comission (SEC).
Fildato | Transaksjonsdato | Skjema | Ticker | Verdipapir | Kode | Aksjer | Gjenværende aksjer | Prosent endring |
Aksje pris |
Transaksjons verdi |
Gjenværende verdi |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-04-15 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −12 714 | 0 | −100,00 | 22,50 | −286 065 | ||
2025-04-15 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 12 714 | 12 714 | |||||
2025-04-15 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −38 344 | 0 | −100,00 | 22,50 | −862 740 | ||
2025-03-07 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 9 023 | 38 344 | 30,77 | 22,33 | 201 484 | 856 222 | |
2025-01-02 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 5 293 | 29 321 | 22,03 | 21,97 | 116 287 | 644 182 | |
2023-11-27 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
G - Gift | −340 | 24 028 | −1,40 | 14,51 | −4 933 | 348 646 | |
2023-11-27 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
G - Gift | −680 | 24 368 | −2,71 | 14,42 | −9 806 | 351 387 | |
2023-11-27 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 680 | 25 048 | 2,79 | 14,42 | 9 806 | 361 192 | |
2023-11-27 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 025 | 24 368 | 4,39 | 14,51 | 14 873 | 353 580 | |
2023-05-24 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
G - Gift | −200 | 23 343 | −0,85 | 17,22 | −3 444 | 401 966 | |
2023-05-19 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 2 200 | 23 543 | 10,31 | 16,49 | 36 278 | 388 224 | |
2023-03-28 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 3 250 | 21 343 | 17,96 | 20,06 | 65 195 | 428 141 | |
2023-03-24 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
G - Gift | −200 | 18 093 | −1,09 | 20,13 | −4 026 | 364 212 | |
2023-03-24 |
|
4/A | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 190 | 18 293 | 6,96 | 20,13 | 23 955 | 368 238 | |
2023-03-21 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 50 | 18 393 | 0,27 | 20,11 | 1 006 | 369 883 | |
2023-03-21 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 240 | 18 343 | 7,25 | 20,13 | 24 961 | 369 245 | |
2022-05-16 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 335 | 17 103 | 2,00 | 29,77 | 9 973 | 509 156 | |
2022-03-28 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 3 250 | 10 357 | 45,73 | ||||
2022-03-02 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −3 934 | 7 107 | −35,63 | 30,61 | −120 420 | 217 545 | |
2022-03-02 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 3 934 | 16 768 | 30,65 | 30,61 | 120 420 | 513 268 | |
2021-03-04 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −5 709 | 11 041 | −34,08 | 27,58 | −157 454 | 304 511 | |
2021-03-04 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
M - Exercise | 5 709 | 12 834 | 80,13 | 27,58 | 157 454 | 353 962 | |
2021-03-03 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 3 934 | 16 750 | 30,70 | ||||
2020-03-05 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
A - Award | 5 709 | 12 816 | 80,33 | ||||
2019-08-08 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 2 400 | 7 125 | 50,79 | 20,74 | 49 776 | 147 772 | |
2019-03-27 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 225 | 4 725 | 35,00 | 20,57 | 25 198 | 97 193 | |
2019-03-12 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 500 | 3 500 | 21,37 | 74 795 | 74 795 | ||
2019-03-05 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 3 728 | 7 107 | 110,33 | ||||
2018-03-05 |
|
4 | ATSG |
Air Transport Services Group, Inc.
Restricted Stock Units |
A - Award | 3 379 | 3 379 |